Nikodem - 2012-08-24 12:50:47

§  I. Postanowienia ogólne:

1. Forum Witchcraft powstało, by:
a) propagować wszelkie gatunki i style Wiedzy Tajemnej
b) stworzyć bazę doświadczeń i spostrzeżeń związanych z indywidualnym rozumieniem     zjawisk
c) stać się miejscem wymiany informacji i rozwoju wewnętrzznego użytkowników
d) być punktem zaczepienia dla poszukujących swej drogi
e) pomagać wybrać kierunek dalszej ścieżki.

2. Forum jest całkowicie bezpłatne, nie pobiera się żadnych opłat za jego użytkowanie.

3. Językiem urzędowym na forum jest język polski, dlatego należy kłaść szczególny nacisk na pisanie w zgodzie z zasadami ortografii i interpunkcji. Dysleksja nie jest wytłuamczeniem w dobie internetowych słowników ortograficznych czy wbudowanych słownikach w programach codziennego użytku.

4. Każdy użytkownik zobowiązany jest do przestrzegania "netykiety".


§  II Rejestracja:

1. Rejestrując się na forum zgadzasz się z obowiązującym nieniejszym regulaminem i zobowiązujesz się do jego przestrzegania.

2. Podczas rejestracji należy podać swój login, hasło i konto e-mail.
a) Hasło użyte podczas rejestracji należy zapamiętać i nie podawać go innym osobom
b) Administracja Forum nie ponosi żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody spowodowane utratą lub złamaniem hasła użytkownika.
c) Administracja Forum nie ponosi żadnej odpowiedzialności za przejęcie lub utratę danych spowodowaną od przyczyn od jego niezależnych.


§  III Prowadzenie dyskusji:

1. Na forum pisać mogą zarówno zarejestrowani użytkownicy jak i goście, tyczy się to zakładania tematów oraz pisania w nich.

2. Zakładany temat należy dopasować do odpowiedniego działu na forum.

3. Zakazuje się powielania tematów.
Przed założeniem nowego tematu należy sprawdzić czy nie istnieje już taki sam lub podobny na forum.

4. Zakazuje się umieszczać w tytule tematu ciągu tych samych liter (np. aaaaa, xxxx, yyyy).

5. Zakazuje się zakładając nowy temat pisanie jego tytułu przy pomocy Caps Locka nawet w małej części. Zaleca się rozpoczynanie jedynie nagłówka tematu od dużej litery.

6. Jeżeli NIE masz nic interesującego do napisania - NIE pisz posta.

7. Zakazuje się pisania przy pomocy Caps Locka.

8. Zakazuje się, obrażania, wyśmiewania, wszelkiego rodzaju prowokacji do kłótni, i bezpodstawnego oskarżania.

9. Trzy ostrzeżenia = ban, w wyjątkowych przypadkach ban następuje od razu.

10. Na forum zabrania się:
a) spamowania (http://pl.wikipedia.org/wiki/Spam)
b) trollingu (http://pl.wikipedia.org/wiki/Trolling)
c) flamingu (http://pl.wikipedia.org/wiki/Kłótnia_internetowa)
d) floodowania (http://pl.wikipedia.org/wiki/Flood_(informatyka))
e) obrażania, poniżania, wyśmiewania innych użytkowników
f) nadużywania emotikonów
g) reklamowania

11. Odpowiedzi do tematu muszą być związane z tematem, w którym się ukażą.

12. Jeśli do napisania swojego posta korzystasz z jakiś źródeł powinieneś je zawrzeć w poście.

13. Zakazuje się "nabijani postów", czyli pisania tzw. krótkich niejednokrotnie zbędnych wypowiedzi mających jedynie na celu zwiększenie rangi na forum.


§  IV Kary:

1. Osobami upoważnionymi do utrzymywania porządku i karania na forum są członkowie Administracji.

2. Członek Administracji nie ma obowiązku tłumaczenia się ze swoich decyzji.

3. Nie wolno zwracać uwagi innym użytkownikom, że złamali regulamin - od tego jest Administracja.

3. Członek Administracji ma prawo do wystawienia kar.

4. Członek Administracji ma prawo do stosowania następujących kar:
a) publicznego upomnienia
b) upomnienia poprzez PW lub e-mail
c) danie ostrzeżenia

5. Administracja ma prawo do przyznania kary za:
- nieprzestrzeganie § III
- łamanie "netykiety"
- inne przypadki, które członkowie Administracji uznają za naganne.


§ V Prawa i obowiązki Administracji:

1. Członek Administracji musi czynnie uczestniczyć w życiu forum.

2. Członek Administracji powinien dawać dobry przykład innym.

3. Członek Administracji powinien na tyle ile jest wstanie służyć pomocą innym użytkownikom forum.


§ VI Uwagi końcowe:

1. Administracja nie odpowiada za zamieszczone na forum informacje, lecz postara się dołożyć wszelkich starań, aby informacje na nim zawarte były prawdziwe, rzetelne i wiarygodne.

2. Administracja nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone wykorzystaniem informacji zawartych na forum.

3. Użytkownicy czytają zawarte informacje na forum na własną odpowiedzialność.

www.zlobek46.pun.pl www.zieloneosiedlekr.pun.pl www.bv.pun.pl www.omnia.pun.pl www.pomorskiotsii.pun.pl