Przeniesione na www.witchcraft.com.pl
Wró¿enie z Run:
Samo wró¿enie mo¿na nazwaæ alchemi±,chod¼ nie polega ona na szwendaczce po lesie,przelewaniu "szklanek".
Jest ono podobne do tarota,wyk³adasz je losowo wed³ug uk³adu i masz,sami piszemy swoj± ksiêgê.Wiêc nie wciskaj sobie kitu, ¿e to ci siê pokaza³o i musi tak byæ.
Runy jak i tarot maj± za cel naprowadziæ ciê.
Kilka zasad wró¿enia z run.
1.Przysz³o¶æ nie jest jednoznaczna,sami j± budujemy,runy wskazuj± ci drogê.
Byæ mo¿e kiedy¶ wrogowie twego ¶wiata pomog± ci wyj¶æ na prost±.
Nie wszystko te¿ pójdzie po twojej my¶li.
2.(dla niezbyt kumatych)Runy nie pokazuj± przesz³o¶ci.
3.Nie bój siê wywró¿yæ sobie czego¶,chocia¿ czê¶c z nich pomo¿e ci odpocz±æ,inne za¶ zadadz± ci ból.
4.Nie kantuj jak nie podoba ci siê wylosowana runa
5.Nigdy ze sob± nie walcz.Pokonuj strach i lêk,b±d¼ tak± jak± jeste¶ istot±.
6.Zaufaj runom one ciê nie maj± pogr±¿yæ.
Kilka uk³adów
UK£AD 1
Yggdrasil-Drzewo ¦wiata
1.Czego powiniene¶ siê nauczyæ o sobie
2.Co bêdzie twoimWyzwaniem
3.Która runa ciê bêdzie prowadziæ.
4.Co ci najbardziej sprzyja.
5.Czego unikaæ.
6.Co pozostawiæ za sob±.
7.Co osi±gniesz.
7
5 3
1
2 4
6
UK£AD 2
Fraktal
1.To co przejawia siê naintensywniej
2,3. Dzia³ania nie¶wiadome
4,5. Dzia³ania ¶wiadome-w jaki sposób dzia³asz
2,3,4,5. Na zewn±trz-jak manifestujesz siê w spo³eczeñstwie.
6,7,8. Wra¿liwo¶æ
9,10,11 Wewnêtrzna moc
12,13,14. ¯ycie obecne
15,16,17. Kod,zawarty w genach
18,19,20,21. jak mo¿emy siê wykorzystaæ,co utrudnia rozwi±zywane problemu
18,21. Rada-co nas hamuje
19,20. Co dzisiaj jest do osi±gniêcia
22,23. Droga któr± wybrali¶my
24. Efekt naszych zmagañ.
8 15 16 17 2
6 9
22
4 5
7 1 10
2 3
8 23 11
19 12 13 14 20
24
Ostatnio edytowany przez Shaman-X (2012-06-09 09:57:03)
Offline